Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ansku BCN

Thursday, July 24, 2014

Polkupyörärakkautta (Brompton)

Käytin juuri taittopyöräni pyörän ostohintaan kuuluvassa takuuhuollossa. Kaikki oli fillarissa ok, ja senpä kyllä tiesinkin, sillä olen ollut pyörään enemmän kuin tyytyväinen!


Brompton on maailman tunnetuin ja arvostetuin taittopyörä, ja niitä näkee täällä todella paljon. Onhan se ymmärrettävää, koska kaduille ei juuri huvita pyörää jättää ja taittopyörät ovat käteviä ottaa metroon ja kauppoihin mukaan. Asunnoissa ei myöskään ole juurikaan ylimääräistä säilytystilaa pyörille.

Meillä pyörää käytämme sekä minä että minua reilusti pidempi mieheni, ja molempien mielestä pyörällä on miellyttävä ajaa. Ehkäpä joskus hankimme toisenkin Bromptonin talouteemme, pääsisimme joskus yhdessäkin ajelemaan (Jopon on vallannut Isosisko). Pyörä on tosi kätevä taittaa ja kokoontaitettuna se menee hyvin pieneen tilaan. Hieman painavahan se on, mutta kun testasimme edullisempia merkkejä niin kyllä tämä oli keveämpi. 

Jonkinlaisen kuljetuskorin tai etulaukun olen lisännyt ostoslistalleni, tavaroiden kuljettaminen ei tällä pyörällä ole kovin kätevää, koska tarakkaa ei meidän pyörässä ole (sellaisen toki halutessaan saa).

Kaiken kaikkiaan olen siis ollut kovasti tyytyväinen Bromppuumme. Ihana, kun ei tarvitse tunkea itseään jääkylmiin metroihin hikisten ihmisten sekaan (kyllä, metrot ovat kesäaikaan toisinaan niin kylmiä, että flunssan saa), vaan saa ajaa pitkin pyöräteitä tukka putkella. Vauhdin hurmaa, jipii!


Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home