Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ansku BCN

Friday, June 6, 2014

Viikon kuulumiset

Hei, melkein viikonloppu!


Tämä viikko menikin vauhdilla, työttömän arki on kiireistä. Olen hoidellut rästiasioita, jotka ovat roikkuneet tekemättä ajanpuutteen vuoksi. Olen mm. käynyt vihdoin juttelemassa koululla Isosiskon koulumenestyksestä ja kuluneesta vuodesta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Pikkusiskon opettajan tapaan vielä ennen kesäloman alkua. En olekaan ikinä puhunut hänen kanssaan, ulkonäöltä vain tunnen. Olen myös käynyt lääkärillä ja lisäksi ravannut moneen kertaan työkkärissä. Ja käynyt läpi papereita, järjestellyt kotia ja ja ja...

Kesä on nyt alkanut, on jo lämmintä. Kuvista huolimatta olen ehtinyt vain pyörähtää rannalla, vielä on talviturkki heittämättä eivätkä bikinitkään ole vielä saaneet auringonvaloa tälle vuodelle. Mañana, mañana, kyllä sinne rantsuun ehtii!


Labels:

2 Comments:

At June 6, 2014 at 3:41 PM , Anonymous lena / london and beyond said...

Kelpais tuollainen palmumaisema tällä hetkellä. Olen Suomessa piipahtamassa ja vaikka lämmintä piisaa, ei palmuja voita mikään. ;) Kivaa viikonloppua!

 
At June 7, 2014 at 2:35 PM , Blogger Unknown said...

Mukavaa viikonloppua Suomeenkin, täällä päiviä lasketaan pieneen reissuun Suomessa!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home